فال روزانه پنجشنبه 28 خرداد ماه 1394 برای تمام ماه ها

فال روزانه برای تمام ماه ها

فال روزانه پنجشنبه 28 خرداد ماه 1394 برای متولدین تمام ماه های سال ، در ادامه فال خود را مطالعه فرمایید

فال روزانه پنجشنبه 28 خرداد 1394 متولدین فروردین
کشش شما به سوی شخصی خاص، بیان خواسته هایتان را برای شما سخت تر می کند، چرا که می ترسید نکند کنار گذاشته شوید. ممکن است خیلی نگران این باشید که نکند شرایط موجود پشتیبان نیاز های تان نباشد. تظاهر به این که همه چیز عالی است،  به سود تان نخواهد بود. چرا که اینطور به نظر خواهد رسید که انگار دارید چیزی را پنهان می کنید. مشکل از انتخاب تان نیست، بلکه از نوع انتقال پیام تان است.
فال روزانه پنجشنبه 28 خرداد 1394 متولدین اردیبهشت
به سمت شخصی شورشی تمایل پیدا کرده اید که ممکن است به مرز ها و حد و حریم های شما احترامی نگذارید. اما شما نسبت به نشان دادن احساسات خود محتاط هستید. شاید گمان کنید که نباید پا از محدوده ی امن خود بیرون بپذارید، و به همین دلیل دست به انکار جذابیت های نامتعارف تان خواهید زد. سعی در توجیح خواسته های خود برای دیگران نداشته باشید.  وقت آن رسیده تا بدون نگرانی نسبت به حرف و حدیث دیگران به زندگی دلخواه خود بپردازید.
فال روزانه پنجشنبه 28 خرداد 1394 متولدین خرداد
حس گرهایتان بی اندازه فعال شده اند، و به دنبال چیزی چذاب می گردید اما اگر به دنبال نتیجه ای ملموس هستید، باید در این زمان رفتاری مسئولانه داشته باشید. اگر همین طور به دنبال اتفاق بعدی باشید ممکن است تا طولانی مدت به خشنودی و رضایت نرسید. ترس های شما احتمالا خیلی چالش بر انگیز تر از هر اتفاقی  هستند که حالا در حال وقوع هستند.  امروز باید تن به عدم قطعیت بدهید. اگرچه شناور شدن در عالم احساسات جزء ترجیحات شما نیست، اما برای رشد روحی تان ضروری است.
فال روزانه پنجشنبه 28 خرداد 1394 متولدین تیر
عقاید متفاوت در یک رابطه ی صمیمی ممکن است امروز هم به ایجاد مشکلات برای شما ادامه داده و شما را به نقطه ای بحرانی خواهند رساند، و شما را با احساساتی حل نشده بر جای خواهند گذاشت. اگرچه حساسیت های شما شرایط را پیچیده تر خواهد کرد، اما با گفتن آنچه در دل تان می گذرد سوء تفاهم ها را برطرف می کنید. هرچند پیش گرفتن یک استراتژی هوشیارانه تر این خواهد بود که پیش از آنگه ناراحتی تان انبار شوند آن ها را بیان کنید.
فال روزانه پنجشنبه 28 خرداد 1394 متولدین مرداد
یک عمل مهربانانه از سوی شما تاثیری بیش از آنچه فکرش را می کنید خواهد داشت. به ویژه اگر احساس می کندی بیش از همیشه رازآلود شده اید. شوربختانه،  ژست سخاوت مندانه ی شما  بیش از آنچه که باید احساساتتان را نمایان خواهد کرد. یادتان باشد که هر گاه مقاومت درونی خود را حل کنید، دیگر برای قدرتمند بودن کافی است که خودتان باشید. اولین کسی که باید با او روراست باشید خودتان هستید.
فال روزانه پنجشنبه 28 خرداد 1394 متولدین شهریور
هیج علاقه ای ندارید وزن مشکلات خود را بر دوش دوستانتان بیندازید. اما بهتر است آنها را در جریان آنچه در ذهن تان می گذرد بگذارید. به دنبال مجبت دیگران نگردید، به جای اینها بهتر است مسئولیت و موضع خود در زندگی را پذیرفته و  سعی کنید برای محقق کردن رویاهای خود تلاش کنید. پیش از این که انرژی های منفی شما را به زمین بزنند، کمی زمان بگذاشته و سعی کنید خود را به دیگران برسانید. از این که دیگران آنقدر به شما اهمیت می دهند که به حرفتان گوش بدهند باید احساس آرامش کنید.
فال روزانه پنجشنبه 28 خرداد 1394 متولدین مهر
اگرچه آن آدم خونسردی هستید که دیگران همیشه به او تکیه می کنند، اما فعلا فاقد آن هدفمندی معمول خود هستید. آرزو می کنید که ای کاش می توانستید واکنش های خود را پنهان کنید اما امروز آنقدر به کارتان اهمیت می دهید که همه چیز برای دیگران هم کاملا روشن است. آنگاه که نسبت به موضع خود آگاه باشید، احتمالا با سرکوب کردن احساسات خود واکنشی تندتر ار آنچه باید نشان دهید. بهتر است شجاعت به خرج دهید و نگرانی های خود را با همکاران تان در میان بگذارید.
فال روزانه پنجشنبه 28 خرداد 1394 متولدین آبان
اگرچه هدف های بلند مدت تان در مرکز توجه تان قرار گرفته اند، راه شما به آینده با گذشته ی شما بلوکه شده است. وقتی که متوجه شوید که تا دیدگاه تان را تغییر نداده اید، هیچ چیز عوض نخواهد شد، ممکن است ترس های قدیمی شما دوباره به سطح بیایند. وربختانه درک این موضوع به هیچ وجه باعث اطمینان تان نمی شود به ویژه اگر ذهن تان بیشتر درگیر موانع باشد تا رویاها. باور تان را حفظ کنید. در هفته های آینده پیشرفت و نتیجه ای خوب و چشمگیر خواهید داشت.
فال روزانه پنجشنبه 28 خرداد 1394 متولدین آذر
امروز امواجی از عدم قطعیت به زندگی شما راه پیدا می کنند، و به یادتان می آورند تا از دویدن دست بردارید و ابتدا مشکلات احساسی حل نشده ی خود را حل و فصل کنید. اما شاید نگران این باشید که اگر کارهایی چشمگیر انجام ندهید، دیگران کارایی تان را زیر سوال ببرند. خوشبختانه تعادل خود را ازدست نداده اید. بلکه تنها در حال تجربه ی  نوعی رشد شخصی هستید که با روش معمول و بیرون گرای شما جود در نمی آید. اجازه ندهید داوری هیچ کس دیگری با  مسیر شما تداخل پیدا کند. آنچه امروز برای رسیدن به پله ی بعدی نیاز دارید، کمی مدیتیشن و تفکر است.
فال روزانه پنجشنبه 28 خرداد 1394 متولدین دی
برنامه ی کنونی شما الزاما وقت کافی برای یک اتفاق احساسی و جنجالی به شما نخواهد داد. پس بهتر از احساسات خود را وارد معادله هایتان نکنید. شوربختانه این استراتژی غیر واقع گرایانه ی شما ممکن است اگر کسی به شکلی غیر عمدی بخواهد شما را وارد یک جریان احساسی که سعی در پرهیز از آن دارید بکند، از هم می پاشد. آماده ی گریز هستید.به هر رو، باید زهن و قلب خود را به سوی آنچه به شما نشان داده می شود باز بگذارید؛ نه اینکه در برابر گرفتن درسی مهم مقاومت کنید. با  بیرون آمد از توفان کنونی، از نتیجه ی به دست آمده شگفت زده خواهید شد.
فال روزانه پنجشنبه 28 خرداد 1394 متولدین بهمن
خوش بینی کنونی شما با واقعیت همخوانی ندارد، چرا که آماده ی روبه رویی با مسئله ای حساس را ندارید. امروز برای هدفمند باقی ماندن در محل کار به چالش کشیده می شوید، چرا که تقریبا در برابر هر چیزی اید های خاص و دقیق دارید. روبه رو شدن با مقاومت از جانب دوستان و همکاران می تواند منجر به بی اخلاقی شود، اما در عین حال به روشن شدن افکارتان هم کمک می کند. خوشبختانه حقیقت شما را از بند ترس هایتان آزاد کرده و از الگوهای زهوار در رفته ی پیششن تان می رهاند.
فال روزانه پنجشنبه 28 خرداد 1394 متولدین اسفند
ممکن است نسبت به عقلانی بودن تصمیم اخبر خود احساس نگرانی کنید، اما امید دارید که زندگی تان رو به پیشرفت است. خوشبختانه می توانید بردبار باشید، حتی اگر احساساتتان در حال انفجار باشند. به هر رو، همچنان تشخیص این که آیا واکنش شما نسبت به موقعیت موجود تند است یا نه، و یا اینکه این نگاه منقی باقی مانده در شما واقعی است یا نه، آسان نیست. برای خاطر شفافیت هم که شده باید پیش از ایجاد تغییرات عمده در نقشه هایتان، چند روزی را دندان بر جگر بگذارید. تا آن زمان، بهتر است به جای مضطرب بودن برای چیزهایی که نمی تواندی تغییر شان دهید، به بهترین و مثبت ترین نتیجه های ممکن فکر کنید.

فال حافظ | فال روزانه