دلنوشته عاشقانه
اس ام اس عکس جوک بازیگران
دلنوشته عاشقانه
شنبه 15 فروردين 1394 ساعت 16:33 | بازدید : 678 | نویسنده : بهی | ( نظرات )

دل نوشته ها ، جملات زیبا ، جملات عاشقانه

مجموعه دل نوشته ها و جملات زیبای شاخ ویژه فروردین 1394,دل نوشته فروردین 1394

 

می نویسم :

د

ی

د

ا

ر

تو اگر با من و همراهِ منی

یک به یک فاصله ها را بردار

دلنوشته,دلنوشته عاشقانه,دل نوشته زیبا

بی تو من

خاص ترین خاصیتم . . . تنهائیست !

دلنوشته,دلنوشته عاشقانه,دل نوشته زیبا

بعضی چیزها را ” باید ” بنویسم

نه برای اینکه همه ” بخونن ” و بگن ” عالیه “

برای اینکه ” خفه نشم “

همین !

دلنوشته,دلنوشته عاشقانه,دل نوشته زیبا

ساعت را برداشتم

تا نکوبد ثانیه های نبودنت را ،

که حس نکنم  چه قدر برای آمدنت دیر شده …

نشسته ام

و بین رفتن های تو و ماندنهای خودم مخرج مشترک می گیرم!

حاصلش فقط داغِ تو می ماند

روی دلم

دلنوشته,دلنوشته عاشقانه,دل نوشته زیبا

نه به چاهی ، نه به دام هوسی افتاده

دلم انگار فقط یاد کسی افتاده …

دلنوشته,دلنوشته عاشقانه,دل نوشته زیبا

ﻣﻦ ﻋﺎﺷﻘﺖ ﺑﻮﺩﻥ ﺭﺍ ﺧﻮﺏ ﺑﻠﺪﻡ !

ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻨﺖ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺑﺴﭙﺎﺭ

دلنوشته,دلنوشته عاشقانه,دل نوشته زیبا

زندگى موسيقى گنجشكهاست

زندگى باغ تماشاى خداست…

زندگى يعنى همين پروازها،

صبح ها، لبخندها،  آوازها…

زندگى ذره ى كاهيست، كه كوهش كرديم

دلنوشته,دلنوشته عاشقانه,دل نوشته زیبا

ثانیه های بی تو می گذرند

اما من نه !

از ثانیه های بی تو نمی گذرم

دلنوشته,دلنوشته عاشقانه,دل نوشته زیبا

ﻗﺼﻪ ﺍﺯ ﺁﻧﺠﺎ ﺷﺮﻭﻉ ﺷﺪ

ﮐﻪ ﺍﺯ “ﻋﺎﺩﺕ ﮐﺮﺩﻥ” ﻓﺮﺍﺭ ﮐﺮﺩﯾﻢ

ﻭ ﺑﻪ “ﻓﺮﺍﺭ” ﻋﺎﺩﺕ ﮐﺮﺩﯾﻢ

دلنوشته و جملات شاخ و زیبا

“برای چندمین سال”

فردا برای من ، پر کارترین روز سال است

باید گره از تمام سبزه های شهر باز کنم ،

مبادا کسی تو را آرزو کرده باشد !

دل نوشته ها ، جملات زیبا ، جملات عاشقانه

 

 



باز نشر شده توسط : وبلاگ نمکستان

برچسب‌ها: دلنوشته , اس ام اس ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3631
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 113
:: باردید دیروز : 322
:: بازدید هفته : 483
:: بازدید ماه : 435
:: بازدید سال : 21826
:: بازدید کلی : 292057