تجاوز اجباری پدر و مادر کثیف به دخترشان + عکس

رابطه جنسی دختر با پدر و مادر در امریکا,تجاوز اجباری پدر و مادر کثیف به دخترشان + عکس

رابطه جنسی سه نفره یک دختر جوان با پدر و مادرش که به طور مستمر به مدت 12 سال ادامه داشت موضوعی جنجالی شده است.

  تجاوز مادر کثیف به فرزند , رابطه نامشروع پسر با مادر , آزار جنسی پسر توسط مادر

این دختر با وجود اینکه از رابطه سه نفره جنسیشان هیچ رضایتی نداشت با اجبار تن به اینکار میداد . اینزن اهل ” لویی زیانا ” آمریکا سرانجام پس از چندبار حاملگی از پدرش پرده از این جنایت مخوف برداشته است و پس از 12 سال از شروع رابطه جنسی والدینش با او ، خواستار مجازات جنایت کاران که پدر و مادرش بودند شده است. این خانم 41 ساله که ” استسی اسپیون ” نام دارد در ماه ” دسامبر ” به دادگاه رفت و در خواست گرفتن وکیلی داشت که از او در برابر پدر و مادرش که دو جنایتکار شیطان صفت بودند دفاع کند . این قربانی در گزارش خود ادعا کرده است که ناپدری‌ 68 ساله و مادر58 ساله اش به مدت 12 سال او را مورد تجاوز قرار داده اند که نتیجه آن به دنیا آوردن 4 فرزند می باشد!

  رابطه نامشروع معلم ریاضی , تجاوز به دانش اموزان توسط معلم , تجاوز توسط معلم زن

مادر این دختر در برابر تجاوز های مکرر این ناپدری بی رحم که از کودکی شروع شده است هیچ مداخله ای نکرده و این سبب شده که  ” اسپیون ” در سن 13 سالگی باردار شود و 3 فرزند بعدی اش نیز در سن 15 و  18 سالگی به دنیا آمدند . ناپدری اش در سن 18 سالگی از او خواست که با او ازدواج کند اما رابطه آنها یک سال بعد وقتی وی به جرم اذیت و آزار جنسی به زندان افتاد پایان یافته است.

  تد باندی متجاوز و قاتل سریالی زنان امریکا , قاتل کثیف تد باندی , منفورترین قاتل امریکایی تد باندی

با برگزاری دادگاه این جنایت شرم آور و کثیف هیئت منصفه دادگاه تصمیم به متهم کردن مادر قربانی در یکم ژوئن گرفت و او به جرم چندین سال تجاوز و اذیت و آزار جنسی و سوء استفاده از کودک به پرداخت 250/000دلار جریمه نقدی محکوم شد و ناپدری و یا همان شوهر اجباری نیز از 30 ژوئن به حبس محکوم شد . قربانی در گفته های خود افزود که من هیچ راه فرار و یا هیچ انتخاب دیگری نداشتم و باید بگویم که این از مرگ بدتر بود زیرا هرگز پایانی نداشت.

تجاوز اجباری پدر و مادر کثیف به دخترشان + عکس