اس ام اس عکس جوک بازیگران
سری باحالی اس ام اس خنده دار خواندنی و بامزه
دو شنبه 20 مهر 1394 ساعت 13:38 | بازدید : 485 | نویسنده : بهی | ( نظرات )

سری باحالی اس ام اس جدید خواندنی و بامزه

خوشبختی یعنی اینکه

یه نفرجلو مادرشوهرت ازت خاستگاری کنه

بعد تو بگی متاهلم

بگه حیف من دنبال همچین عروسی میگشتم

تـــــــا چشـش درآد 

عکس های طنز از سوژه های خنده دار

سری باحالی اس ام اس جدید خواندنی و بامزه

لباسشویی ما دیگه کارش از تغییر رنگ لباس گذشته !

دیروز تی شرت نایک انداختم توش

مارک “برادران عباس زاده به جز کریم” تحویل گرفتم

سری باحالی اس ام اس جدید خواندنی و بامزه

 

من از حیوان خانگی فقط مورچه رو قبول دارم؛

چون

سروصدا نمیکنن

نمیشاشن

رسیدگی نمیخوان

آروم خونه رو جارو میکنن

گشنه‌شونم بشه

یه چیزی از رو فرش برمیدارن میخورن

والااااا

سری باحالی اس ام اس جدید خواندنی و بامزه

عکس های طنز از سوژه های خنده دار

 

امروز معلمه تقلبمو گرفت

منم گفتم مال خودمه میخواستم

بعد امتحان با بقیه چک کنم…

اون بی شعوری که میخواستم بهش برسونم برگشت گفت

مگه نمیخواستی به من برسونی؟ تو که گفتی جوابا رو بهت میدم…

یعنی همه دوست دارن

من گاو پرورش میدم

سری باحالی اس ام اس جدید خواندنی و بامزه

 

دوست عزیزی که میگی اینقدر خسته اید

که ساعت خونتون رو هنوز عقب نکشیدیت

ما تو طول چهارماه گرمای تابستون و بهار بخاری مون رو جمع نکردیم

امید به خودتون داشته باشید

سری باحالی اس ام اس جدید خواندنی و بامزه

عکس های طنز از سوژه های خنده دار



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3631
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 4128
:: باردید دیروز : 620
:: بازدید هفته : 5065
:: بازدید ماه : 6876
:: بازدید سال : 28267
:: بازدید کلی : 298498